Servicedesk

Direct support, natuurlijk.

VoiceTronics richt zich exclusief op de zakelijke markt. Juist daar is service essentieel. Snel een toestel vervangen, onderhoud buiten kantooruren en storingen op elke dag en ieder uur verhelpen. Voor VoiceTronics is het vanzelfsprekend. We weten hoe belangrijk data- en spraakverkeer voor u zijn en hebben onze organisatie er volledig op ingericht is u daarin adequaat te ondersteunen.

In noodgevallen is VoiceTronics 24 uur per dag bereikbaar.

Tijdens kantooruren belt u onze servicedesk op: 073 - 518 60 60, buiten standaard kantoortijden belt u ook gewoon naar 073-518 60 60.

Heeft u een vraag voor onze servicedesk, dan kunt u deze natuurlijk altijd telefonisch aan ons stellen maar beter nog om even een ticket aan te maken door een email te sturen aan helpdesk@voicetronics.nl.

Service Level Agreement

Als er onverhoopt iets misgaat in uw telefonieomgeving of met uw verbinding, wilt u natuurlijk zo snel en goed mogelijk worden geholpen. Met de juiste service level agreement (SLA) voor u, weet u dat u zich verzekerd van exact het serviceniveau waar uw organisatie behoefte aan heeft. Wij hebben duidelijke vastgelegde servicelevels. Zo weet u exact waar u aan toe bent. Wilt u weten wat de mogelijkheden zijn in uw situatie of wilt u gewoonweg meer weten, neem contact met ons op of klik HIER voor ons SLA document.

Escalatie procedure

Mocht het zich voordoen dat ondanks onze effort en inzet zaken toch niet verlopen zoals gewenst dan bestaat de mogelijkheid om een escalatie procedure te starten. In ons escalatie procedure document kunt u nalezen hoe dit in zijn werk gaat, klik HIER voor het betreffende document.

Hulp op afstand

Snel en direct ondersteuning door middel van het overnemen van uw PC klik dan nu hier.

Contact Connect

Uw Managed Voice bereikbaarheid integreren met uw CRM- of ERP pakket? Dat kan met Contact Connect. Hiermee bieden wij tevens de mogelijkheid om uitgaande gesprekken op te zetten door middel van click-to-dial en select-to-dial. Na het installeren van de lokale client op uw computer of laptop worden inkomende gesprekken herkend en, zodra het telefoonnummer van de beller in uw CRM-, ERP-pakket of contactendatabase voorkomt, samen met de naam en bedrijfsnaam in een notificatie getoond. Door op de notificatie te klikken opent direct de juiste klantenkaart binnen uw CRM- of ERP-applicatie.

De standaard versie van Contact Connect is onderdeel van Managed Voice en is voor Managed Voice gebruikers direct te gebruiken nadat de Contact Connect Client is gedownload en geinstalleerd. Voor een uitgebreide versie kunt u contact met ons opnemen.

Download hier Contact Connect Client.

Download hier Contact Connect Advanced Setup.

Wachtmuziek

VoiceTronics biedt u geheel gratis en vrijblijvend rechtenvrije wachtmuziek aan. Ons specialisme gaat echter nog veel verder. 

In sommige situaties is wachten voor de beller niet te voorkomen en dus moet de juiste muziek worden afgespeeld. Maar nog veel vaker is de wachttijd voor een beller onnodig lang en leidt dit tot ongewenste situaties en in sommige gevallen zelfs tot omzetverlies. Klik hier om naar de downloadpagina te gaan.

Handleidingen

Op dit gedeelte van onze website kunt u verschillende handleidingen downloaden.

Klik hier voor de handleiding van de Managed Voice omgeving

Klik hier voor de verkorte handleiding van de Managed Voice omgeving

Klik hier voor de handleiding van de Web Portal

Klik hier voor de handleiding E-Fax

Klik hier voor de verkorte handleiding E-Fax

Klik hier voor de handleiding systeemnummers en handelingen

Klik hier om de handleiding voor de Aastra toestellen te downloaden

Klik hier om de handleiding voor de Gigaset toestellen te downloaden

Klik hier om de handleiding voor de Yealink toestellen te downloaden

FAQ mobiel

Van welk netwerk maken jullie gebruik?
Wij maken gebruik van het mobiele netwerk van KPN.

Is het mogelijk om mijn huidige telefoonnummer(s) mee te nemen?
Wij kunnen uw telefoonnummers zowel uw vaste nummer als mobiele nummer overzetten naar ons netwerk (nummerbehoud).

Wat als ik in gesprek ben op één van de nummers? 
Dit is afhankelijk van uw instellingen. U kunt online in de beheer portal diverse instellingen doen, denk hierbij bv. doorschakelen naar voicemail of naar een collega.

Hebben jullie ook een App?
Ja, wij hebben de Dash verbruiksapp. Naast goed inzicht te hebben in je verbruik, kun je ook eenvoudig je voicemail bedienen en je afzendnummer wijzigen.

Help, mijn data doet het niet 
Geen nood, mogelijk zijn uw data instellingen niet meer correct, klik hier voor de handleiding of klik op deze link voor een autoconfiguratie.

Opzeggen van uw diensten

U wilt overstappen of stoppen met gebruik te maken van onze diensten, dat kan. Via onderstaande link komt u bij het opzegformulier en uitleg ervan. 

Opzegformulier